skip to Main Content
+31 (0) 35 740 01 00 info@theone.nl
Van Deventerlaan 31 - Utrecht

Processen digitaliseren

Hoe digitaal zijn de processen in uw organisatie?

Het belang van het digitaliseren van processen

Het digitaliseren raakt ons allemaal waarbij technologische ontwikkelingen een steeds grotere invloed op organisaties. De digitale revolutie gaat aan niemand voorbij en de grote vraag is hoe ga je als organisatie om met digitalisering. Vandaag de dag hebben tal van digitale technologieën en ontwikkelingen hun intreden gedaan in bijna elke markt en elke sector. Denk aan Internet of Things, 3D-printen, robotica, big data en Artificial Intelligence.

Het benutten van digitale technologieën is van cruciaal belang om relevant en winstgevend te blijven. Organisaties die op dit gebied achterblijven, lopen het risico terrein te verliezen aan nieuwkomers en nieuwe bedrijfsmodellen die klaarstaan om markten te verstoren met innovatieve producten en diensten. Digitale technologieën en ontwikkelingen hebben hun effect op processen in de organisatie. Uw klanten en opdrachtgevers wensen vandaag de dag gemak en snelheid. Zij willen eenvoudig online en mobiel hun zaken kunnen regelen. Door processen te digitaliseren stelt u uw klanten en opdrachtgevers eenvoudiger centraal in uw dienstverlening.

Wat levert het digitaliseren van processen uw organisatie op?

The One heeft jarenlange ervaring in het digitaliseren van processen binnen organisaties. Wij weten precies waar voor uw organisatie de meeste winst valt te behalen. Hierbij focussen wij ons dan ook op de volgende voordelen.

Efficiëntie

Met een digitaal proces halen we het maximale uit de minimale middelen.

Automatiseren

Een digitaal processen is eenvoudiger te automatiseren.

Digitaal werken

Zorgen dat medewerkers overal en altijd kunnen werken.

Digitaal vaardiger

Zorgen dat medewerkers beter met digitale technologieën omgaan.

Innovatie

Dankzij digitale processen ontwikkelt u innovatieve waardeproposities.

Toegankelijk

Door processen te digitaliseren wordt informatie toegankelijker en eenvoudiger uit te wisselen.

Verandering

Sneller aanpassen aan de continu veranderende eisen vanuit de markt.

Klant centraal

Stel uw klant centraal met meer omzet en hogere klanttevredenheid als resultaat.

The One digitaliseert uw processen

We gaan samen met u de processen digitaliseren zodat uw organisatie in kan spelen op de toekomstige veranderingen en beter aan de behoefte van uw klanten kan voldoen. Door onze persoonlijke, betrokken en eenvoudige aanpak kunnen we samen processen digitaliseren. Onze aanpak bestaat uit een vijftal stappen waarmee we processen digitaliseren: analyse van de huidige en gewenste situatie, een advies uitbrengen over potentiële verbeteringen en samen met u de digitale verbeteringen realiseren. In de vorm van procesbeschrijvingen en een advies leveren wij u digitale processen op.

Aanpak voor het digitaliseren van processen

Voor het digitaliseren van processen maken wij gebruik van onze digitaliseringsaanpak die bestaat uit vijf stappen:

  1. Procesoriëntatie
    Bepalen welk proces we gaan digitaliseren.
  2. Procesinzicht
    Het te digitaliseren proces inzichtelijk maken.
  3. Proces digitaal
    Gewenste situatie beschrijven en de stappen om deze te realiseren.
  4. Procesborging
    De aanbevelingen uit de stap 3 verwerken we gezamenlijk in een planning en we bepalen hoe we de borging aanpakken.
  5. Procesevaluatie
    We evalueren het traject en kijken of meer verbeterpunten zijn buiten de scope.

Vanuit The One vinden wij het belangrijk om de nazorg om te zetten in een continu proces. We treden graag op als trusted partner om contact te houden en te fungeren als sparringpartner voor al uw proces en informatie vraagstukken.

Bent u klaar voor het digitaliseren van processen?Wij helpen u graag verder
Back To Top